filmer och ett hjärta på tummen

Hej vänner o bekanta. Ööh. Om ungefär 1h 15 min börjar en serie vid namn pretty little liars. Coolt. Jag är fortfarande sjuk, jag mår bättre dock. Men blir nog hemma i morgorn också. Kult. Min mamma har också blivit sjuk... Så jag antar att jag har smittat henne. Min bror mådde inte så bra igår heller. Vilken spännande familj. Undrar om jag någonsin kommer att bli frisk, när jag väl blir det kommer de att smitta mig igen. Inte för att det går men ändå. Jag är alltid den som blir sjuk först. Lite kul. Igår hyrde brorsan filmer så vi alla skulle överleva under vår sjukdom. Fyra tog han hem - det var ett bra priserbjudande. Två från 80-talet och en vid namn 127 dagar och en till. 80-talsfilmer är bra. Bra. Jag gillar tv. Igår övergav jag datorn helt. Samma idag, dert är därför jag bloggar från mobilen, så att jag inte skall fastna där. oj va mycket jag skriver nu. och en sak till: jag råkade få ett brännmärke på landet som formade sig som ett hjärta på tummen. Så nu kanske jag har ett hjärta där för livet. Himla gulligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0