we need help

Vi behöver hjälp.

Jag och min mamma.

Vi vet inte vart vi vill åka.

I oktober så ska jag, mamma, Oscar och Lily åka utomlands.

Men vi kan inte bestämma oss.

Det står mellan:

  • Turkiet (redan varit där två gånger men det är så underbart. blir förmodligen detta)
  • Cypern (dyrt..)
  • Gran Canaria (inget jag vill egentligen.. hej kackerlackor!!)
  • Egypten (dock vill jag ej. magsjuka och hajar lockar inte så jääätte mycket)
  • Tunisien (blir förmodligen inte pga deras lilla politiska kris)
  • Gambia (går typ inte att åka dit så sent??)
  • Marocko (går typ inte heller o åka dit så sent???)

Ah, sen kom jag inte på vad mer vi pratat om.
Men som sagt, det blir förmodligen Turkiet.

Men, vad hade ni valt, Mallan&Lowis????

/José


Kommentarer
Postat av: lowis

jag hade valt Egypten eller Gran canaria! :))))

2011-01-15 @ 23:11:15
Postat av: Mallan

Jag hade valt thailand ihiheihiehhehe, nä men typ turkiet för att jag vill dit, får jag åka med? Annars typ.. egypten?

2011-01-16 @ 09:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0