hola amigos..

Känner att det är dags för mig att skriva något (och det andra två brudarna också för den delen!!), det känns ju liksom som om bloggen nästan har... dött.

Fast jag tror vi kommer ta upp det och blogga som galningar när skolan börjar.

Helvete. Jag har verkligen ångest över att skolan börjar, jag är seriöst nära til tårar. Varför ska de va skola för? Eller iof.. jag vet att vi kommer ha kul, det har vi ju oftast (haahahh ibland iaf xD) men det är ju liksom.... läxor... plugg... redovisingar... deadlines... osv osv. Fuck.

Mallan, VÄLKOMMEN TILLBAKA!!!!!!!!!!!! Vet du att din favorit bloggerska är gravid, IGEN!! Hahaha yaay :D *fail*



Vovven var glad över sina julklappar eheheheh

Och här är en bild från nyår med lite förklaringar.







Ps. drömde om O för någon natt sen HAHAHAHA (dock inte på ett sexuellt sätt, utan jag va i skolan osv)

/José

Kommentarer
Postat av: Mallan

Asså serrrrrrriiööst, vad är hennes problem?? gravid igen.. hur dum får man vara?!

2011-01-08 @ 11:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0