HAHAAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH bästa grejen på länge.

Jag och mamma har försökt att logga in på reseforum.se en lång stund, försöker för länge och så står det något i stil med ''maximalt antal försök uppnått, vänta i 15 minuter'' eller ah, verkligen inte så, men samma princip.

Så väntar vi ett tag och så försöker jag igen, men ehe failar igen så kommer det upp samma grej.

Jag loggar in på hotmail, ser att jag fått ett mail från hemsidan. Det står typ att kontot är spärrat pga att någon försökt logga in blablabla, och så stod det IP-adressen som försökt logga in (alltså våran)

Jag - OMG!!! *läser upp mailet för mamma och pappa* MED IP-ADRESSEN ***********'' OMG!!! VEM KAN DET VA????? OMFG

Pappa - OOOOOMMGG!!! *gör konstiga cp ljud*

Jag - WOOOW VEM ÄR DET!!!??? *gör ännu konstigare ljud*

Pappa - Undra vem!!!!!

Jag - Jaaa, IP-ADRESS!!!!!!

Mamma - Vadå kan man kolla sånt?

Jag - Jaa..

Mamma - Men kolla vem det var då!?

HAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAAHAHHAAHHAAHAHAHAHAHAHAHAH








ni fattar säkert inte





/José

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0