for realzzz

Alltså... på riktigt nu. Varför måste jag egentligen gå till skolan idag? Den är ju knappast obligatoriskt. Jag fick välja SJÄLV om jag ville gå på omprovet eller inte... Vafan valde jag att gå för? Jag kommer ju ändå få IG?

Så jävla illa.

Jag tror att Jonas kommer att misshandlar mig brutalt med ett baseballträ.



Jag har iaf ätit en god frukost.

Och, jag kan faktiskt glädja mig åt en liten sak här i livet.
Den 29 juni - 4 juli så ska jag och mamma åka till Italien!! Hehehehehehehhe :D Vi bokade igår och vi ska bo i en bungalow, hehe *stencool brud*.

Och, vi har lov vecka 9. (7 veckor kvar, typ, 8 kanske... vet inte)

/José (som vanligt?? mallan, lowis, blogga lite fo faen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0