fett mye text

vi har blivit fett dåliga på att blogga.

Mitt lov har bara varit för chill. Inte gjort något vettigt alls. Jag har typ bara legat hemma och sovit tagit det lungt och jaa, andra skulle nog kalla det tråkigt. Men jag tycker det är skönt o ba va.
Men snart börjar skolan och jag gillar det inte. Det är hela fem terminer kvar. Ganska lite men jag orkar inte.
Min mamma ba idag: ......plugg.....  asså hon sa något med att plugga i en mening. Jag dog. på riktigt gick in i en djup deprition och skar sönder mina armar och ben. okej inte alls. Men aa, det var tungt att höra att skolan ska börja igen.
Jag funderar seriöst på att vara utbytesstudent ett år. Antagligen trean eftersom att jag inte anmält mig än. asså de vore härligt. Dock finns det nackdelar. hela två, woW!
1. Jag slutar min underbara klass och får börja om trean med 95or.
2. Jag har sju terminer kvar i skolgång. shit, SJU det är ju evigheter.

Första dagen har jag prov, omprov. Börjar där för en dag tidigare än de som inte behöver göra något omprov. Fuckers. Men som ni då förstår. Så orkar jag inte skolan längre. jag menar. På första dagen har man prov. Jobbigare blir det inte. Sen hade jag tänkt att plugga på lovet. Men har det hänt hittills? NEJ. Jag skulle bli pro på spanska. Har jag övat något? NEJ. Jag har inte ens börjat plugga för de jag ska ha prov på den första dagen i skolan.

Jag vill till usa. Jag ska flytta till USA. En dag (när jag är rik nog och allt det där) ska jag åka till Amerika och stanna där så länge jag orkar. Om jag trivs, asså verkligen trivs kanske jag aldrig återvänder till sverige. ååh! jag längtar. (jag kommer ha någon sommarstuga i sverige som jag kan bosätta mig i när jag känner för att åka tillbaka) Det är min framtidsplan. Coolt. typ.

aa, jag är lowis för de som inte förstod dä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0