Ett hett tips

Ett hett tips till kanske just dig???!?!?!?!!!?!

Mallan verkade inte så lockad, men, kanske du är lite öppnare för förslag.

www.tagged.com

AHAHHAHAAH

Ja, om du vill möta mannen i ditt liv kanske? Eller bara sitta och skratta åt hur förbannat dålig varenda jävels engelska är. Och svenska för den delen. Alltså på riktigt.. är detta seriöst? På riktigt? Skämtar någon?

Jag orkar inte ens citera någon för jag kräks på hur dålig man kan vara. Nej förlåt, nu var jag elak. (fast det är sant)

Sa dem precis på spotify att flo rida nya skiva var en dum skiva? HAHAHAHAAAAAAAAAAAA jaja.







min nya crush:



På riktigt nu va (gud vad mycket ''på riktigt'' jag skriver) jag har hittat två bilder den han såg bra ut, men annars.......................... nej. Ta lite snygga bilder fan, du är ju mega känd nu!

/härliga José


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0