ennim

h3h3h3 kom och tänka på en sak när jag gick från skolan.
log lite för mig själv.

För några/ganska många år sedan försökte en kompis och en till "kompis" para ihop mig med en annan.
"kompisen" och kompisen chattade med varandra om hur dem skulle lyckas. De gjorde en plan och allt.
Men då råkade "kompisen" skicka värsta planen till mig.
jag ba: eeh, det där var inte menat att ja skulle se vah?
han ba: eeh, nejj.
jag ba: asså, jag vill typ inte. han är inte riktigt min typ. typ.
han ba: eeh, okej.

och så ba chattade han med kompisen igen. heheheh, jag såå fick dem att avbryta sin plan.
Jag var typ, lite intereserad men för feg för att erkänna om jag får vara ärlig.


//////LOWIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0