tysshhcchhsscckland

pappa, pappa och pappa.
De ä typ de ända ja pratar om. Förlåt.

Men i alla fall.

Min pappa har tänkt skicka iväg mig till Tyskland i sommar.
Och de är inte allt.. De är något slags kyrkläger...

Pappas kompis dotter var där förra året eller något. De va typ de roligaste hon hade gjort.
Jag tror säkert att de kan vara kul. Men Tyskland? Vad kan man göra där.
Jag var iochför sig på ett kyrk-skidläger för två år sen. De va himla kul. Men då vare folk man kände plus att de ä en frikyrka. Så så kyrkligt va de inte. Ba lix, sjunga psalm på morgornen och kvällen plus be bordsbön/sång. Kanske låter lite farligt, men nej då.! De va faktigst väldigt kul! Varie gång jag äter tacos tänker ja på re. hähä.
men i allafall. Den här i tyskland. Då åker alla från olika kyrkor rund om i världen. Några från sverige osv. Men va gör man då... Pappa sa. "man kommer säkert sjunga en massa och så" eeeh. hallå?! har du glömt... Jag skunger inte inför folk! hähä...

Språket man ska tala ä såklart Engelska. Vilket ja måste öva upp så mycket mer. Så de ä ju bra för mig att gå lix. De kan säkert vara kul. Ä ba lite skeptisk mot tyschkland. sch sch sch shc csh chs osv.

Kommentarer
Postat av: José

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

2011-02-27 @ 13:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0