typ skit

Jag tycker de ä så obehagligt att prata, läsa och höra om rymden.
Blir typ rädd.
Asså naej. inte kul. Jag är rädd för planeter, solsystem, gravitation och hela universum. ursh nej. Sånt ska man inte nämna till mig. På lektionerna i nian så ville ja ba gå iväg. Men ack, jag var tvungen att lyssna. *gråter en skvätt* Jag vågar knappt kolla upp mot himelen. Speciellt inte på kvällen då man ser stjärnor och månen. Jag kan inte heller se på bilder eller filmer för den delen. Asså jag blundar och försöker glömma bort. asså ja.... jo. sån är jag...

Borde jag söka hjälp?
NEJ
Jag vet, jag är inte den normalaste personen direkt.
LOWIS

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: tack det gick super!

Jo det har varit lugnt för mig dagen är inte slut ännu ;)

2011-02-09 @ 13:32:25
URL: http://jnuu.blogg.se/
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: ja, det blev sanslöst gott faktiskt :D

2011-02-09 @ 14:40:07
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0