Stor jeffla hår inlägg

Nu börjar min klippning nära siiiiiiiiiig. Så (som vanligt) behöver jag livsråd.

Såhär tror jag att det blir:



Och sen, typ någon dag efter att vi får sommarlov så klipper jag det kortare såhär:



Anledningen till att jag inte klipper så kort på en gång är pga att en tjej i våran skola typ nästan klippt likadan för inte så länge sen, fast lite tunnare och kortare. Fuu! (dock inget illa mot henne, hon är jätte söt och passar super bra i det) Men det skulle liksom kännas löjligt om jag har typ exakt samma. Plus att det känns läskigt att gå från så pass långt hår som jag har nu till så kort. Brutalt.

Men jag undrar också om den första bilden är för kort? Kommer det också bli läskigt? Den är ju inte meega kort.. But still, väldigt kort.

Så annars tänkte jag på något såhär:



(fast brunt, och utan lugg)

HJÄLP MIG NU TJEJER? Nästa vecka yåå...

Kommentarer
Postat av: Mallan

Du som har så långt fint hår José! Ska du kasta bort allt?? :(((

Och, jag vill också klippa mig :D :D typ... axellångt... care?

2011-02-22 @ 20:36:14
Postat av: lowis

eyyy klipp som den första passar nog dig FETT.

Fettt fint assåo. åo. åo

2011-02-22 @ 20:40:12
Postat av: José

Långt äre - ah, men fint - nä. Sjukt slitet och äckligt. Blää får damp på att de e så långt varje dag. Fast jag kommer nog sakna det. R.I.P

Mallan, vill du klippa dig axellångt? Hur fan klipper man håret längre? (eller har du typ längre än till axlarna?



Lowis - Hihihi okej :$

2011-02-22 @ 21:51:54
Postat av: Mallan

Hahaha, mitt hår är längre än till axlarna, asså jag vill ha typ precis liite ovanför axlarna liksom, så håret inte nuddar los axlar. har typ.. längre hår nu.. öh

2011-02-22 @ 22:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0