omoget

När jag gick hem från skolan var jag i desperat behov av choklad. När jag gick upp från tunelbaneperrongen vid s:t eriksplan gick jag in i pressbyrån. Men jag kunde bara gå in och ut. Det stank korv. Jag typ spydde.

Ovanför tunelbanan finns en seven eleven där jag gick in. Men där kunde jag inte heller vara inne länge. De stank en dov lukt av fotsvätt. mm fräsht...

Sen så gick jag till konsum. ååh älskade konsum. Men när jag väl var inne viste jag inte vad jag ville ha. Jag var inte längre sugen på choklad. Jag stod där inne i minst en kvart för att köpa något. De ä ju typ förbjudet att ikke köpa något va. Så jag gick till frukt och grönsaksdisken och hittade söta små vindruvor som jag sedan köpte, jag köpte även med mig en geisha choklad.

Nu sitter jag hemma och äter omogna vindruver. Ja, du läste rätt... Omogna!!! omg, jag viste knappt att de kunde vara de. sheat. mama mia. Övermogna har man ätit men lixom omogna... hallååh, typ ocoolt.
Ändå fortsätter jag att äta (fast än de är sjukt äckliga) i hopp om att nästa ska vara god.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0