min kärlek

Jag hade världens jävla crush på denna person för ungefär 5 år sen. Fyy vad jag älskade honom.

Sen glömde jag bort honom lite, men nu har jag börjat älska honom igen <3 Fyfan vad han är bra.

Här är hans melodifestivals bidrag (förutom den han gjorde med Carola för hon suger (okej nej det gör hon inte))







Heheh, på riktigt jag tror jag har träffat honom typ 10-15 ggr. Han tycker nog att jag är stalker. Hehehe, nej men påriktigt. Träffade honom senast för kanske ett halvår.. nej mer fan, måste börja stalka honom igen. Hur som helst, hade varit blond alla gånger innan typ, men hade brunt då. Och han kände fortfarande igen mig HHAHA snacka jag gör bra intryck ;)))))))) (följer efter och dreglar)

Kommentarer
Postat av: Mallan

HAHAHAHAHAHAH! Jag hatar honom xD hähähäähähhohoh, han suger...

2011-02-17 @ 10:25:00
Postat av: lowis

och jaaag vet inte ens vem han ä

2011-02-17 @ 11:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0