Maria Montazami

Fina citat:

"En känsla av. Kallt..."

”Jag klär upp mig till allt, till gymmet, till affären, för andra folk tittar ju. Dom vill ju inte se någon ful människa som går omkring”

"Kommer du i sweatpants eller joggingbyxor, ja, men då kanske din man lämnar dig”

”Jag lärde mig faktiskt att göra kaffe för ett år sen, så jag har blivit expert”

”Utan läppstift känner jag mig exposed, rädd och nervös.”

"Det är lite workout att bädda!”


"Nu måste jag tänka snabbt, och då menar jag riktigt snabbt"

"Jag målar läpparna kanske 50 gånger om dagen, och tro mig, det är ett heltids jobb"

"Anorlunda sand, anorlunda sandkorn..."

Kommentarer
Postat av: Mallan

Mycket citat idag asso! Hähääh

2011-02-13 @ 00:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0