mallan

Hej mallan. Kan du hjälpa mig med min egna (hemskt de låter o säga så.. sshiiiett detta är ju den enda bloggen i mitt hjärta) blogg? Typ sätta dit en ehh.. header?/banner?/bild? jaja vad det heter..

Typ denna:



Nej skämtåtsido..

Denna:



Haha nej skämt igen.

Men nu äre på fullaste allvar. Skratta inte. Vill bara ha en bild så länge tills jag klurar ut nå mer avancerat (läs: tvingar mallan o göra ngt) För jag klarar inte av att blogga när bloggen ser ut sådär.. shiieeet.



Que??

Och gärna om du vet hur man ändrar bakrundsfärgen så den blir typ samma rosa färg??

Ah..

Min mail är: [email protected] ... tror jag. om de inte funkar så säg till..

Och lösenordet är... ah akn jag ju inte skriva här.. men du vet.. han den söta.. ah... som stirrar.. med glasögon... om man lägger till ett a på efternamnet så blir de kul.. ah hehehehe du vet vem????????????????????????????




BTW lägger in en större bild på bilden...... ah. så ta den typ.

Kommentarer
Postat av: Mallan

vässt

2011-02-26 @ 20:31:51
Postat av: Mallan

men asså måste snacka merääj innan, så gör det sen.. bra hej hej

2011-02-26 @ 20:33:41
Postat av: José

kbry



/care



nej men vadå snacka mer innan? haha klart du inte behöver göra de nu på en gång.. men vadå prata innan? jag kan inget om sånt.. såå ehh

2011-02-26 @ 21:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0