Jag kom påre!!

Min pappa - räddaren i nöden.

om jag köper en lila one piece kan jag få den direkt från affären.
På internett äre rabatt på den och om jag skulle köpa en jumpin skulle den också va lila.
Sååå. Min pappa är bäst på att övertala. Säljare och vanligt folk.
Kanske kan han hjälpa mig med jobb där också. Okej, något kanske jag ska göra själv...

Så antingen får han i allafall ner den till internetpris, eller bättre - till priset av vad jumpin har.
Ibland älskar jag min pappa. men bara lite. . . < 3

Och då kan jag redan ha den på lovet. ÄR inte jag bäst.!.!.!.!

Men detta går så klart bara om han är snäll. (Han är nog också emot de dräckterna, precis som resten i familjen. Men äsch! )


Ha ett fint sportlov nu alla stockholmare!! De andra som har sportlov nu får väl också ha ett himla fint lov.

AJa, ska försöka övertala min fader i morgon.
puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0