hehe

Vart är alla???

MALLAN, VAR ÄR DU? JAG FUCKING BEHÖVER DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Och jag har en fråga heheheh.. jag, min mamma & lillasyster (som btw fyller år idag) ska ju åka utomlands på hösten/vintern nångång. Hehe, men vi vet inte var. Vi har typ tre olika alternativ. Så Mallan&Lowis, vad tycker niiii???????? (jag vet att jag frågar saker om detta hela tiden, men vi har beslutsångest)

1. Åka till Turkiet någongång i slutet av september/början av oktober, och sen åka till något på vinterlovet. (eftersom att mamma hittat en resa för 8000 HAHA, billigt. så skulle vi kunna åka till ngt annat på vintern.)

2. Gran Canaria i två veckor, ena veckan på höstlovet (början på november) och den andra veckan innan.
Jag har varit där förut men egentligen aldrig fastnat för det.. men vi får seee. Två veckor liksom mmm ååhh ääähh öööhh guud mmm <3

3. Sista alternativet, en vecka på höstlovet till antingen Los Angeles eller Florida (detta alternativ kommer förmodligen Lowis välja, gud vad jag känner dig bra), fast det blir nog inte detta pga att mamma inte gillar att flyga i 12 timmar...............

/José


Kommentarer
Postat av: lowis

Så rätt! Los Angeles eller Florida så klart :)))))

2011-02-07 @ 20:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0