fukkk

Jag är så mycket ganska mycket sämst, Förstår du.
Jag var lite taggat på mitt muntliga skit redovisning idag. Inte för att jag kunde, för de kan jag inte. Utan för att jag ville. Men nu är min chans över och jag får inte gå in i klassrummet. Fuck meeeeeeeeeeeeeeeee. ehhhehh nej. Men du förstår. Jag är ganska sämst. idag. annars är jag alltid bäst. Men nu är det ett undantag. okej. Jag är aldrig bäst i skolan, asså skolämnerna. Där emot är jag bäst i skolan. Bäst på att gå runt och tro att jag är något. dvs bäst. jag är helt enkelt bäst på o va bäst. Förstår du?
JA.!.!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej nu är det en dagens blogg på gång i Louises blogg! Anmäl dig!

2011-02-22 @ 09:58:42
URL: http://llouiseholm.blogg.aw
Postat av: Anonym

llouiseholm.blogg.se * skrev fel ;)

2011-02-22 @ 09:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0