fucking aaa

Jag kommer hem o byter om lite va. ba för att jag ska träna lite sen va.
Sen så märker jag två saker:

1.  Jag upptäcker att min ring är borta. omg.
dvs. jag klantade mig och glömde den någonstans i skolan. min underbara nyckelformade ring. fukk.

2. Jag är fet..
Jag har gått upp i vikt pga all mat jag käkar hela tiden. Okej jag är int fet, men fetare än några månader sedan. Märkte i och för sig att jag började bli fetare för bara några veckor sedan när alla mina byxor helt plöttsligt började passa. (har alltid haft problem med att inga fucking byxor har, passat förutom cheepmondayyyyy). . . . . . .. . . . . . .. . . . . . . ..  Men nu har min fucking mage börjat växa också. Det är näst intill omöjligt.

O-coolt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0