frilufsdagen

Mallan, såhär kommer vi behöva göra

Promenad, klockan 9-11 och sen klättra klockan 12-14.

Ansvariga lärare på promenad är bland annat Olof. Vi får ju hålla tummarna nu flicka lilla.


Bra? Ah vet.

Btw, gick till SIBA här där jag bor, den fanns här 995 kr, köpte den. Ångrar mig lite. Bilderna blir lite suddiga/oskarpa, roligt med tanke på att det stod att den va extra bra på att motverka det. Que




Och Lowis, hoppas du har roligt med att ta dig till skolan klockan 6.00, eller yp 5.45 dah, för man bussen åker ju hel. Oh du.. Svenne följer med ;)))))))

Kommentarer
Postat av: LOWIS

oj oj oj oj. intä svenne. den saken. jo men han är la trevlig. Vi kanske blir BFF's! mhmmm. den du. Då ångrar du väl att du inte följde med på skidresan.



Och för att vara ännu mera bäst vill jag tillägga att min pappa är för snäll. <3

han kommer nämnligen att skjuttsa mig.

Snäll fader man hader<33<33



2011-02-25 @ 17:25:12
Postat av: Mallan

HAhahaha!

Ol-of <33

hähäh, men..

er

ik

t

hor

A

dåh?! din nya lover?!



åh, kuligt med kameran hähähreehhgt

2011-02-25 @ 20:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0