fml på riktigt

Alltså. Jag känner lite att jag är i en hata mitt liv period just nu. MEN JAG HAR ALL RÄTT TILL DET.
Nu har jag tex skurit kyckling, bacon, paprika och purjolök osv osv osv osv osv x 100, går då och letar pasta, MEN NEJ DET HAR VI INGEN aja whatever tänker jag, kör på potatis. Men när vi ska koka den så upptäcker vi att den jävla fucking spisen är trasig. Ingen mat blir det då alltså.
Då bestämmer jag mig för att göra saffransglass. Har nu blandat ägg, mjölk och socker. MEN GISSA VAD MAN BEHÖVER GÖRA NU DÅ?!?!?!? KOKA DET!!!!!!!!! HELVETE. Går ju inte. Bara att kassera den drömmen också.


Så ni ser? Fml liksom.



Nu till en lite roligare grej. Sprang på Fellan till tåget. Sen väl på tåget tänker jag ''fan jag har inte fellans nummer, borde nog ha det'' Smart som jag är funderar jag då på att smsa henne o fråga efter nummer. Ehe? Då skrattar jag åt mig själv och tycker att jag är korkad. Och bestämmer mig för att det måste jag genast smsa Fellan om. På riktigt? Hur dum får man bli?

/José

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0