alltså. FML

Stressar iväg till bussen, kommer fram till tåget som självklart är sent. Vad annars? Får vänta i typ en halvtimme. Tåget kommer, jag får tränga mig in, får plats med nöd och näppe. Skrattar lite åt alla utanför som inte kommer in och får panik + springer runt och har sig. Åker tåget med massa varma äckliga människor.

1. jätte ful fet tjej
2. världens fucking äckligaste kille jag typ kräktes på honom
3. världens äckligaste parfym doft, fick fan kvälningar
4. en liten asiat som blev mosad mellan två andra människor

fml.

Hur som helst, kommer fram till skolan, är typ tjugofem min sen eller ngt.

FÅR INTE KOMMA IN PÅ LEKTIONEN, FÅR FRÅNVARO! FRÅNVARO! JAG VAR FAN INTE ENS SÅÅÅ SEN! FÖR ATT JAG ÄR MINDRE ÄN EN HALVTIMME SEN SÅ SKA JAG MISSA EN TVÅ TIMMARS LEKTION?!?!?!? JAG KUNDE SOVIT NU?!?!?!? ELLER NÄÄ, MEN JAG KUNDE VARIT HEMMA?!?!?!??!?!?!?!? PLUS ATT JAG MÅSTE ÄNDÅ GÖRA DET SOM DEM GÖR INNE PÅ LEKTIONEN?!?!??!?!? FML FML FML FML FML



/ sur_chey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0