å maj gad

'JAg gör en till blogg nu.
lowis fanns inte och ja vill ha en till.
Blogggalen?
JA


Men jag övergiver erer interer.
Jag tar bort /lowisegrym. sorryeir tchehshtjejer..... r.rr.. eyy.

Och den ska va - electric. woaw. Så coolt. kalla mig cool. Sköja.
Men aa.

Somsagt, jag övergiver iere interere.
Jag skriver bara om elektriska saker. Lägger ba ut bilder på elektiriska saker osv.

Lowis ä ett lagom tråkigt namn för en blogg. Ja vät. Men eyy. Elektriskt.

A, electrik och elektriskt var så klart upptaget. fuck! k! k!

Elektra. woaw. alla namn man kan tänka sig vara elektriska ä upptagna. Lowis ä lite elektiskt om ja få sägare själv. Tjao.


Edit: Lowis funkade inte?!
Så nu heter jag SIWOL. OMG so electric.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0