tare

Vi har fått klagomål pga att vi inte har bloggat på en hel vekca (imorgorn).
Så here we go...
Nä men serri.
Liten uppdatering från min sida.
1. Jag sviks av allt fler perssoner.
2. Jag jobbade som säkrare igår.
3. Jag har oerhört mycket att göra i skolan.
Skriver om "2" i ett annat inlägg. Eventuellt.
3:
Jag skrev ut ett papper när jag kom hem. Två menade jag. Om vad jag ska göra i helgen. Min helg är helt enkelt uppbokad pga skolan. Älsk mit liv.
ps: pyntade pappret (hittade ingen häftstiftaparat) och knöt en check grej på kanten med presentsnöre.
Vilket leder oss till punkt nr 4
som jag kommer återkomma med senare.
Nu ska jag plugga vidare.
chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0