tandlös mothafuckaaah

Ja, nu är jag officielt tandlös och fulast i hela världen. Jag hatar allt och verkligen allt. (okej kanske inte allt, men nästan) Har ingen lust för någoning överhuvudtaget längre. Jag orkar inte med mitt liv. Inte ens taggad på julafton längre, och då kan ni fatta hur dåligt jag mår. Och till alla dom som sa att man inte skulle se att det fattades två av mina framtänder: HAHAHAHAHAHAHAHAH skojar ni eller era jävla miffon. Jag ser ut som en levande cirkus/freakshow. Om Diane Arbus skulle vara här så hade hon velat fota mig. HAHAHA ingen kommer fatta det där. Nej men seriöst, ah. Man ser det. Och man ser det verkligen.

killkillkillkillkill

Ett år som tandlös dåra? Tagga?

Nu kommer iallafall inte folk fråga varför jag har tandställning (innan dom drog ut tänderna såg ju allt helt normalt ut) men nu? HAHAHAHAAH. Nu ser man varför, seriöst.

Hoppas inte Fellan tar illa upp om mina tandställnings-hat-inlägg. Du var jätte söt i din <3, och nu har du ju super fina tänder men på mig så kommer man INTE SE NÅGON JÄVLA SKILLNAD ALLS, när den väl försvinner alltså. Värt? Lite. Eller? Nä.

HHAHAAHAH btw, jag började gråta i tandläkarstolen och gick o låste in mig på toaletten innan dom skulle dra ut dom. Fact.

Jag är bäst trots allt.



Precis.

Kommentarer
Postat av: malls

åh du är allt söt du <3 klart du ska vara taggad på jul min kära! inte deppa ner dig totalt nu, du är jättesöt :)))

2011-12-02 @ 21:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0