Stockholm jublar

Det snöar! Hoppas det gör det hos dig också mallan. Annars får du ta och åka in i stan. Vet nog ingen som har längtat så mycket som du! Ah, klart jag hoppas det samma för dig José och alla andra där ute som vill ha snö.

Bakgrund:
Det regnade när jag lämnade vasastan och när jag kom till huvudsta snöade det där. Sen snöade det ännu mer när jag lämnade huvudsta. De landade liksom på marken, utan att smälta. Sen när jag kom till mina kvarter snöa de fett!

Vet ni vad jag drömde inatt?
Att det snöade!!

Kommentarer
Postat av: malls

åhhh snööö! började precis snöa här <3333 <333 har regnat hela morgonen. okej då, det är dag nu. hela dagen, men nu är det snö även här! <3 dör av lycka!

ps. fortsätt drömma att det snöar <33

2011-12-17 @ 15:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0