Mitt liv är inte lätt

Jag träffade mirrepirre när hon slutade jobbet och efter det gick jag hem.
Jag satte på mig mjukisbyxor och en mussepigg tröja. Coolt, jag vet!
Senare gick jag in i badrummet och skulle tvätta bort smink etc.
Innan hörde jag dörrklockan ringa och jag antog att det var min mamma.
Jag hörde en kvinnlig röst liknandes min mors så när jag gick ut ur badrummet sa jag
"Jag har inte damsugit än..." jag förväntade mig ett besviket svar men istället såg jag mammas kompis stå där och säga "det gör inget" så sa pappa "du kan göra det nu". Wäääh.
Hon har aldrig sätt mig utan smink och i så slappa kläder, i mina ungdomliga dar. Jag försökte dölja mig diskret bakom min far men hans (hahaha han heter Hans) replik fick mig att gå vidare. wäääh, hon fick se mig ännu en gång...
Livet är hårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0