herre

fick skolkatalogen idag. (sent, jag vet).

Och, de visar alla klasser först. Vår klass ser rätt stel ut i jämnförelse med b-klassen. som förövrigt ritade till de i klassen som saknades.

Sen visar de bilder samuel har tagit. Stolt klasskamrat. ja.

Efter de visar de porträttbilderna på oss. INTE OK. INTE OKEJ. Jag ser ut som japanernas japan. Jag är inte japan! Mitt leende dödar. haha. Kan inte ens titta på mig. Men han var så rolig! Alla skolfotografer är roliga. (ja min humor är dessamma som deras). Det är inte kul. De förstör mina bilder. HUR lyckas alla vara så allvarliga? HUR? En del ger ett litet smile. Men jag? nära till ett skrattanfall. Skärpning fotografer. Ni skulle klippt bort mig istället.

Jag dör här. Lovar att folk har stirrat snätt på mig efter de fått bilderna. Skrattat och så vidare.
orkar inte

Kommentarer
Postat av: José

VA?!?!? VISAR DOM PORTRÄTT BILDERNA OCKSÅ!??!! SNÄLLA LÄGG UPP HUR VI SER UT HÄR SÅ JAG FÅR SE! Kan du kolla vilket bolag som har fotat också? Så får jag maila

2011-12-01 @ 17:36:07
Postat av: lis

mailen lyder: [email protected]



ah, de heter då. Elevfotoproffsen.



internettsida: www.elevfotoproffsen.se/



tadaa...

2011-12-01 @ 17:48:25
Postat av: malls

joss (spanskt uttal) (känner mig som lowis)

ehhhhh om du vill ha en skolkatalogskit så kan du typ få köpa min.. för jag har fått hem en.. om du vill ha en alltså? säg till mig snaaaaaart isf för annars skickar vi tillbaka den ;))))

2011-12-01 @ 22:35:14
Postat av: José

Ja ja ja ja! Skicka inte tillbaka, ska maila dom och fråga om bilderna finns kvar och så, men annars vill jag köpa din!!!!!!!!!!!!!!

2011-12-02 @ 11:21:55
Postat av: malls

okeii, men såhär äre, vi måste skicka tillbaka den om typ en vecka lite mer om vi inte ska ha den, så du måste kolla fort :))

2011-12-03 @ 13:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0