fridag

tjo.
liker livet?
kul o höra!

Själv sitter jag i vardagsrummet och skriver en svenska uppgift.
Ska senare dra mig och läsa en engelska bok, lite i naturkunskapen samt några sidor i en svenskabok. Livet är ganska kul mot slutet av en termin.

Tror ni jag kommer göra det där känner ni min nog inte så väl. Men svenskan ska bli klar och jag kanske läser någon bok. Men annars då? Lyssnar på julmusik, de är väl det festligaste som händer här. Jag ska lägga mig tidigt så jag orkar upp i morgon för att plugga matte. från 9 till 4. Nu är ni väl glada av att inte vara mig.

OH SHIT!
JAG MÅSTE TILL SKOLAN OCH HÄMTA MINA MATTESAKER. HELVETE! JAG HAR ALLTID DEM HEMMA SÅ TÄNKTE PÅ DE. OH NEJ. NU BLEV ALLT SÅ MYCKET VÄRRE!
Måste gå nu asså. Panik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0