estet

Bara för att man inte vill/orkar eller kan åka skidor så straffas man.
Det här är vad man kan göra under estetdagen:

De som vill åka skidor i Romme anmäler sig enligt de anvisningar som redan finns på Schoolsoft. Övriga kommer att få välja bland följande aktiviteter:


Förmiddag:                           Teckning/kroki (25 möjliga platser)

Skulptur (15)

Smycken (20)

Textiltryck (12)

Teater (20)

Silversmide (12)

Körsång (50)

Dans på Balettakademien (2x25)

 

Eftermiddag:                         Sömnad (12)

Sticka/virka (12)

Teckning/kroki (20)

Smycken (20)

Textiltryck (12)

Teater (20)

Silversmide (12)

Körsång (50)

                                        
                                           Dans på Balettakademien (2x25)

Det ända jag känner mig lockad till är dansen. Allt annat tror jag kan kännas riktigt långtråkigt om man bortser från dans och teater. Men stricka i säkert tre timmar känns inte lockande, inte heller trycka tröjor. Dock är de kanske kul. Vad vet jag. Vad vet jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0