piiiiiinsamt

Shit..!
Hatar-när-brorsan-har-kompisar-över-här.
O-ännu-värre-om-de-sover-över.
Han-borde-känna-samma-sak-om-mig.

Jag-sover-i-vardagsrummet,-okej,-i-en-"bäddsoffa".

Jag-hade-bäddad-och-har-otroligt-vackra-sovkläder-på-mig.
Pappa-ser-på-fotbollen-och-han/kompisen-gick-in.
Där-satt-jag,-som-ett-miffo-och-höll-på-med-mobilen.

Jag-vågar-aldrig-sova-när-han-har-vänner-här.
Känner-att-jag-är-mobbad-som-går-och-lägger-mig,
Sen-avskyr-jag-även-att-gå-upp-på-morgornen-i-oro-
om-att-de-ska-vakna-när-jag-springer-ut-ur-dushen-eller-något.
Är-jag-konstig-eller-skulle-ni-också-bli-obekväma-att-sova-i-
vardagsrummet-när-någon,-för-mig,-främling,-kliver-in-i-rummet.

Tro-inte-att-vi-bor-jättetrångt,-de-gör-vi-inte.
Men-vi-har-bara-tre-rum-och-kök.

Nä-nu-ska-jag-se-ett-avsnitt-ur-My So-Called Life-
sen-skall-jag-sova-för-o-va-pigg-i.morgornn.
DE-Ä-SkolA-I-MOrgOrn.
Dö-med-mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0