Måste_ba_säga_vilken_underbar_vaen_ni_har

Jag_skulle_köpa_något_o_äta_till_bion.
(JAG_HAR_SÄTT_HarryPotter_NU).

Han_i_kassan_lät_sjukt_lik_någon,
men_kunde_inte_sätta_fingret_på_vem...

Iallafall....
Där_stod_jag_för_att_beställa_hotsnacks.

Jag:hotsnacksz_tack!
Han:liten_eller_stor?
Jag:....Mellan!
Han:Om_du_ser_en_här_kan_jag_lova_att_du_får_den_gratis...
Jag:...jag_tar_en_liten_då.

Han:Vill_du_ha_något_att_dricka_också?
Jag:Ja...vatten_av_något_slag...Bonaqua!
Han:Med_eller_utan_kolsyra?
Jag:Utan...
Jag(igen):nej,_vänta..Med!
Han:vill_du_ha_någon_smak?_Det_finns_citron_och_päron.
Jag:Naturell_blir_bra!
Jag(igen):okej.._päron_då!

Han:Du_måste_vara_den_jobbigaste_kunden_jag_haft!

Hahhaha_jag_dog.
Beslutsångest_eller_vad?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0