Dör/hjärtattack

ett äckligt kryp gick på mig tidigare.
Så jag kastade den på bordet och mosade den med en femma.

Den ligger kvar.

Råkar ta bort femman då och då när mitt korta minne slutar att fungera/komma ihåg varför den ligger där.
Se nu: jag tog nästan bort den igen fastän jag skriver detta. s-sj-sju-sjuk-sjukt-SJUKT.

Amen jag lägger den över så jag inte skräms ivääääg. Jag dör. Jag menar det.
Den myrrädda lowis är tillbaka. Den flygrädda lowis är tillbaka. Den rädda lowis återkomst...

Nämen serri. Dör.



Här sitter jag. O chillar galet. I min Jumpin. yo!
Fina fingerrörelser vah!


ps2000: kika på filip o fredrik ikväll. Tror nästan att jag och José är med, med mina cykelskills.
Nämen på riktigt, vi såg dem och kameran nuddade i princip mig när vi körde förbi.
Det kanske ska tillläggas att jag tror att kameran var av. Men eyy, om ni hade filmat oss hade ni fått en extra tv tittare. Men ä. skit it. Lovers. yan!
Hahah döRRrrrrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0