awww

Asså_dö.
die-bitch-die.

beslutsångest.
Ska_jag_leva_eller_dö?...




Nämen_så_dramatiskt_är_det_inte....
eller?

nämen_men_de_handlar_bara_om_den_där_grejen_som_började_för_si_så_där,
precis_nu.

Jag_vill_gå.
Men_jag_vågar_inte.
Jag_vill_gå.
Men_jag_vet_inte_vilka_som_är_där.
Jag_vill_gå.
Men_jag_vet_inte_om_jag_kommer_trivas.
Jag_vill_gå.
Men_jag_vet_inte_vad_de_andra_tycker/tänker_om_mig.
Jag_vill_gå.
Men_det_var_två_år_sedan_jag_slutade_gå_dit.
Jag_vill_gå.
Men_vad_har_jag_med_dem_att_göra.
Jag_vill_gå.

Jag_vill_gå.
Min_ledare_i_Tyskland_tycker_jag_skall_gå_till_baka.
Jag_vill_gå.
Men_jag_vet_inte_om_de_andra_vill_ha_mig_där.
Jag_vill_gå.

Att_jag_vill_gå,_leder_markant.
Men_det_är_inte_de_som_tynger_mest_i_mina_tankar.
Om_vad_jag_vill,
om_vad_jag_tycker,
om_vad_jag_tänker.
Jag_bryr_mig_för_mycket_om_andra.

Där!
Där,_har_vi_något_jag_måste_bearbeta_på.
självkänslan(?)_jag_vet_inte_ens_vad_det_är.

Vad_jag_vill,
spelar_ingen_roll_för_mig.
Det_är_ganska_mycket_jättemycket_hämskt.
Sjukt_ocoolt!

Nu,
sju_minuter_efter_att_jag_började_skriva,
snörrar_fortfarande_allt_i_mitt_huvud.
Om_jag_inte_går_nu,
skall_jag_gå_nästa_vecka.
punkt

Det_vart_ändå_ganska_dramatiskt_tillslut.

Update:_det_började_för_allderless_för_länge_sen_för_att_jag_skulle_våga_ta_min_fot_till_deras_lokaler.
Det_började_en_timma_tidigare_än_förr.
JAG_SKA_GÅ_DIT_NÄSTA_GÅNG.
om_inget_viktigare_kommer_upp_förståssssssssssssssssz

Nej,_nu_vill_jag_bara_gå_mer.
die,bitch,die

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0