älska

Jag_skulle_ta_fram_min_dator._så_antog_jag_att_den_var_under_mammas.
Så_jag_lyfte_upp_mammas_dator_sen_under_den_var_en_dator_med_den
var_inte_min,_utan_det_var_pappas_dator_och_under_den,_var_min.
Så_jag_var_alltså_tvungen_att_flytta_bort_två_datorer_innan_jag_fick_min.

Och_det_bästa_är_att_vi_har_ytterligare_tre_datorer_här_hemma.
Jag_har_en_till_bärbar.
Vi_har_en_gemensam_stationer_dator.
Och_min_brorsa_har_en_stationer_dator.
Plus_att_mamma_funderar_skarpt_på_att_skaffa_sig_en_ritplatta_av_något_slag._(ingen_ipad_efter_som_att_man_är_så_beroende_av_apple_då).

Men_hur_nördiga_får_man_vara_lixom...?


Kommentarer
Postat av: mallan

mnähäh inte för o va sån men vi har typ nio datorer som används hemma och typ ytterligare kanske.. 3 datorer till. Hur orkar man??

2011-08-21 @ 10:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0