wow

shit lowis. min pappa kom på en bra idé till foto uppgiften.

imorgon.

vi har två timmars hål.

jag tar med mig en stor tratt, (om pappa hittar FUU han hittar inte och vill inte leta) (du vet, som man har för att låta extra mycket)
och så försöker jag hitta min peruk och tar med lite kläder (man får inte se att det är du, för jag lovar att skolan kommer dampa)
och sen, så går vi till stadsbiblioteket (eller kultur huset, men det är inte lika kul), och så låtsas du skrika i den. jag kan ta en bild på dig i profil så. ah.
för de e ju typ.. norm att va tyst i bibliotek? eller lag, vet inte. bryr mig inte faktiskt. har bara lite allmänt panik över bilderna. sov ju bort hela dagen HAHA

Kommentarer
Postat av: LOWIS

Jaeae! kej, vi gör så. men då måste ja komma i tid till lumchen. äh, de klarar jag. omg vad jag är trött, men får inte sova än. aja...

Men ja ä på, bara du tar merej grejerna SÅ KÖR VI!

2011-04-14 @ 00:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0