Vad har jag gätt mig in på?!

Jag blev ytterst orolig för Tysklandresan nu. Kommer de bli kul trotts alla regler.

De är värsta klädreglerna där.
t.ex. Man får inte ha shorts som är kortare än hälften av låren, eller kjol kortare än knät. Man får heller inte ha någon u-ringning.

och det värsta av allt.

killarna måste ha t-shirt på sig när de badar. Jag vill se musklähr..! Fast man kanske ser deras sexpack igenom tröjan, lite så där sexigt. (sexigt lowis. Hahahah dör). men aa, ni förstår. Hoppas det är snygga killar, så man får lite ögongodis i alla fall.

Får hoppas på att offensburg inte är en för varm platts.

Man kan få ett "nej". Jag kanske inte kommer med. Jag vet helt ärligt inte vad jag vill just nu. Jag får se hur det blir helt enkelt. Antingen rena rama helvetet eller så blir det en gudsbädd. (que?).
De pågår i och för sig bara i en vecka. Så jag överlever i vilket fall. Får jag hoppas.


shit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0