två tior rikare

cha cha bloggen!

Jag fick nyss en tia av min mor och en tia av min bror.

Jag har ätit frukt och choklad. mums. vit choklad. Det var lite undantag, jag menar vid choklad innerhåller ingen kakao... jag fattar nada.

Jag ska inte träna. Min träningskamrat har prov i morgon och känner behov av att stanna hemma. Jag går inte dit sälv, dessutom har jag ont i min vad och fot. inte kul.

Jag måste skriva "klart" min artikel idag. Läraren trodde att jag skulle hinna det... Hallåååhh, du vet att det var lowis du pratade med??

Klantig som jag är har jag på något sätt slarvat bort min laddarsladd. inte alls kul. Antingen har den; 1, blivit övergiven i ett klassrum. 2, kidnappad av en från folklalalaluniversitetet.  3, hittat en ny ägare. 4, någon främling på stan tog den.
-
Senast jag hade min vän var på mattelektionen. Jag är ytterst osäker om jag lade ner den i påsen samtidigt som datorn. Om inte ligger den förmodligen kvar om den inte hittat en ny ägare. Jag och José köpte lite frukt osv. då var vi så generösa att vi gav tre olika uteliggare pengar. Jag vet, vi är Bäst!
Ett av axelbanden på väskan användes inte - väskan var vidöppen. Så kanske tog någon sladdjäveln. Men vem skulle ha mage att göra det. Skoja, men vem gör det liksom, när man kunde valt en dator. Så förslag nr 4 går bort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0