Storskojjar'n lowis

Våran älskade Lowis är en riktig skojjare. Heheheh.
Jag kom i god tid imorse, som vanligt. lowis, som alltid brukar komma sent ville åka till borås idag. Så, ett par minuter innan vi började så skrev hon:
hej
hej
hej
hej
lycka till på provet.
jag kommer inte idag

dö, lowis dö?! dööööö! tänkte jag, men skrev lugnt och sansat varför inte??
vi ska nämligen ha nationellt prov, muntligt tillsammans idag, så nej, jag kännde bara nej. nu hade hon stuckit till borås, den jäveln.
Men. Jag får svaret
Kolla bak.

Jag kollar bak, och se där! Där satt lowis! Hahhaha, och jag hade inte ens märkt att hon kom in i klassrummet. Åhh sikken skojjare hon är, lille lowis ♥


Kommentarer
Postat av: Lowis

HOHOHO WAAD ROLIG JAG ÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-04-08 @ 10:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0