okej hej

Vad är det för fel på alla som ska ta studenten - springer runt med sina nya studentmössor och vissa är fulla, den här tiden på dan. que? och sen så ba skriker dem, visslar osv som om de tog studenten idag. wtf?!


Sen vill jag ba säga att jag blir mer o mer förälskad i min stadsdel. Kom på nyss när jag gick på birkagatan hur fransk känsla man får. (de är dock bara just där man känner den franska känslan). Det är fett soligt och fint och så massa cafeér folk har trevligt folk rusar förbi, den gatan är full. Så fort man svänger in mot mig ser man knappt någon människa alls. kanske 3 på en gata. hähä..
De spelas även fransk musik i ett av cafeerna.

HUR MYSIGT SOM HELLST.! .! .! .! .! .!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0