"ni två är ganska dåliga"...

cha cha älsklingar.

Idag bokade mamma en resa till Frankrike.
Jag om mamma kommer att åka till Nice den 19 Juli och kommer hem den 26. Omg omg omg!!! Fett nice.
oj OJ oj va härligt.

Min sommar kommer vara så soft ska jag berätta för er.
I början, ända tills den 19 juli har jag inget att göra. Typ, sola, bada, skratta.
Sen kommer den 19 juli då jag och mamma drar.
den 29 tar jag en buss med främmande folk och åker till Tyskland. (josé, mallan... oroa er inte för mig). Den 5 Augusti kommer jag "hem" till sverige. Jag hoppar av i linköping där min mamma och pappa kommer att hämta upp mig. Vi ska segla i västkusten med en annan familj. Hur underbart som hellst! Vi blir borta i en vecka.
lalalallsla sjukt härligt slut av ett lov.

Förhoppningsvis har Ludde (min bror <3) åkt till sydafrika i Augusti...!!!!!!!!!!
På jullovet kommer vi isåfall hällsa på honom!

Mama mia vilket fint år.

Ps: den 29 Juli har Olof namnsdag.




här är en bild av den charmiga samhälleeeeeeeeeeht

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0