Klagomål

hejhej. nu skriver jag här för att klaga på mig själv.

Min familj, mor, far och bror samt brors vän drar till en familj kallad "Enghed's". Ludde o vännen kom hem nyss o han fråga om jag skulle me. jag ba "neeää".

Ångrar mig redan. De ska grilla o ha mys. Jag har inte varit hos dem på flera månader, mina föräldrar är där, ibland flera gånger i veckan.
Vad är mitt problem. Varför är jag lat. Varför åker jag aldrig dit med dem. Barnen i familjen är i våran ålder, men jag har aldrig fått någon connection med dem. Vi har kännt dem hur långe som hellst, alla kom till sjukkhuset när jag föddes, både den familjen och en annan. De fick inte gå dit men gjorde det ändå. De han ju aldrig fira min pappa. Låter lite skumt inser jag, det var nog ganska skumt också. Men fina familjer.

Nu kommer jag vara mobbad här hemma idag.
Orkar inte göra någonting. Alls. Vill bara se på film och tjocka mig. Ush, jag skämms för mig själv. typ.

Kommentarer
Postat av: mallan

Tänk om vi hade bort nära varann, synd att vi inte bor nära varann. Då hade jag gått till dig nu, nu med en gång, brytit mig in, varesig du ville det eller inte. Åhh vad synd, det hade ju vart supergött. Awww :(((

2011-04-29 @ 21:31:34
Postat av: lowis

ååh, att bo nära varandra hade vart kul, trevligt, roligt, fint och allt det där

2011-04-30 @ 11:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0