fml..?

Omg! Vi har nationellt prov nästa vecka?! Man baahh, redan??!?!???? Omg, tänkte att det var långt kvar.. men nejjj.. Omfg! Och sen veckan efter det, och veckan efter det, och slutligen veckan efter det. Kill me.
Och vet ni vad det fulaste är? Jo, två av nationella proven har kapat våran onsdags-sovmorgon. Man bahh que?? Asså serri.. Jag vill ha min sovmorgon, okej?!
Men alltså, lyckorus? När vi har haft alla dumma nationella prov, då. Då är det en vecka (som vi är lediga torsdag, fredag) och veckan efter (då vi även är lediga på måndag) är det skolavslutning?! Omg, sommarlov! ♥
Förstår ni hur inte-långt kvar det är eller?!?!? Hjärta ♥

Btw så är jag nästan död. Pollen. Jag säger då det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0