De pratar skit om mig.


"amen ja hittar". Jag tror de mobbar mig lite.

Nämen så här var det...
Fellan hade messat att de bode på ****gatan 4.
Sen ringde hon upp och sa att hon skrev fel. Hon sa istället ****gatan 1.
Ja ba okej. Så skjutsade min pappa mig dit.
José var snäll dock, men ni andra. fuck off!

Men så här va de va...
Jag vet att mallan bara har en storebror och att mina vänner inte är 10åriga små pojkar och att fellans mamma inte såg ut som de två gjorde i fönstret och att hennes mamma förmodligen inte skulle skratta åt oss.
De var därför vi aldrig gick till huset och knackade på. Förstår ni. Vi är inte så lättlurade!

Kommentarer
Postat av: Mallan

på riktigt... låter jag verkligen sådär???



ochhhh, alla sa i videon att det var elakt och att vi borde inte göra det. men ingen gjorde något. såå hah! alla är lika skyldiga!

2011-04-17 @ 13:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0