vilka är vi?

FÖRST OCH FRÄMST; WOOOW 10 BESÖKARE!!

Hur som helst. José här igen.

Tänkte att jag ska berätta lite om oss. H3h3.

Lowis - Konstig brud som alltid ramlar, failar, skrattar och kommer försent. Hon är annorlunda. Tror ibland att hon går på något.

Mallan - Olof älskare. Säger att han är läskig och inte söt men egentligen så tror jag nog att de träffas efter skolan vid slussen. Annars då? Hon gillar att kväva kaniner, hennes skåp luktar banan och hon gillar att säga helvete.

José - Inte kan jag väl säga något illa om mig själv? (tro nu inte att det jag skrivit om de andra är illa) Hehe. Jag är bäst helt enkelt.

Edit of Mallan!!!
José kunde inte beskriva sig själv såå här ska ni få veta saker. José största hobby är att titta på män, tänder på äldre karlar, karar (?) aja, ni hajjar. Hon är bra på att langa kåtblicken också, en riktig sköning helt enkelt.



Här får ni en bild på oss alla tre;



h3h3

Kommentarer
Postat av: Lowis!!!

Omg! Så skööön !

Fett fina vi är!

2010-10-24 @ 20:18:44
Postat av: josefin

HAHAHAHAHA MALLAN XD sant dock..



//josé

2010-10-25 @ 15:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0