fan

Svetten rinner längst med ryggraden och värmen kväver mig. Jag är så stressad och så känslig just nu. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Vad har hänt med mig? Jag klickar runt mig och paniken växer snabbare för varje sekund som går. Hur ska jag klara detta? Om jag inte klarar detta, hur kan jag då gå vidare? Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Allt är suddigt och jag tappar greppet. Faller ner i fosterställning och skakar. Jag skakar och fryser, känner hur tårarna är påväg. Men tar nya krafter och reser mig upp, jag ska klara det! Jag är stark. Men ännu en gång slängs jag ner och skrapsåren rivs upp på nytt.

HELVETE! JAG KOMMER FÖRLORA DEN DÄR JÄVLA DUMMA FACEBOOK TÄVLINGEN.

/José

Kommentarer
Postat av: Kjantanhelen

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2011-08-10 @ 06:47:14
URL: http://kjantanhelen.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0