brudar :PPppPppPPPPPpp

Skulle det inte vara underbart att tågluffa i sommar? Fan. Jag har alltid velat det. Skulle det inte helt seriöst vara skit kul? Man kan fan köpe ett fucking tåg kort som man kan använda o åka till; 

Austria, Belgium, Bosnia-Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Czech Republic, Denmark, Finland, France, Germany, Great Britain, Greece, Hungary, Ireland, Italy, Luxembourg, Olofs penis, Macedonia (FYROM), Montenegro, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Romania, Serbia, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden, Switzerland, Turkey.

Fan vad häftigt.

Typ dyrt. Men ändå. Typ 3-4000. Inte jätte dyrt. Men ändå dyrt.


fat_girls_on_the_loose

//José

Kommentarer
Postat av: Lowis

De Vore Nice! ! ! ! ! ! ! ! ! !



Fett värt.



ÄrInte såjättesäkerpåomjagkan. För att me padre har pratat med någon bekant i usa. Så han kanske får dit mig på sommaren. Men om inte. SJÄLVKLART säger jag ja a a. . . . . .

2010-10-29 @ 18:42:18
Postat av: josé

Ja!! Fett nice ju o total värt.



omg idioto padre. nej då. fet coolt. jag vill följa med. ta med mig. tack.

2010-10-29 @ 19:39:54
Postat av: lovisa

Ha en fin fredagskväll!:)

2010-10-29 @ 20:06:11
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Marcus

Fanatsifull bloggdesign :P

2010-10-29 @ 20:19:21
URL: http://tokigamasen.blogg.se/
Postat av: J I L L I Z

Hejsan, haft en bra Fredag? :D

2010-10-29 @ 20:37:39
URL: http://jilliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0