Till Mallan

Min novell om ... ja läs!! 

Skriven av José

 

Genre; kärlek, romantik, lust, sexuella spänningar, drama och åtrå

 

Det största lusten någonsin

 

Det var en kall höstdag och löven hade precis börjat ändra färg. Det var ren kärlek i luften, var man än satte fötterna och aldrig har kraften varit så stark.
Mallan gick sakta ner för gatan så att hon inte skulle missa en sekund av den vackra staden, missa en enda doft eller förlora ett enda minne.
Det var länge sen som hon satt sina fötter på just den här gatan, hon hade länge förträngt allt ont som någonsin hänt henne här. Men nu var det bara henne själv, vinden och löven, och dofterna som cirkulerade i hennes tankar.
Fast var det verkligen sant? Att de var det enda hon hade sina tankar på, hade hon glömt det finaste av allt? Det som betydde så otroligt mycket, det hon hade behövt ge upp för så många år sedan? Nu var hon tillbaka här, i denna stad. I staden där han väntade på henne. Han hade sagt att han skulle vänta på henne, så länge som han behövde.
Mallan hade alltid älskat honom och nu skulle hon äntligen få vara i hans armar igen.
Hon kunde inte vänta på att få se honom le igen, höra honom skratta och känna hans skäggstubb mot kinden. Eller hans fingrar kittlandes i nacken, handen som smekte håret eller den underbara rösten. Rösten och ögonen var det hon saknat mest, känna blicken i nacken och rysa till av åtrå. Hans ögon gjorde henne både osäker och spänd på vad som skulle ske. Men det var ändå det vackraste på honom.
Hon ser tillbaka på alla stunder hon gått utanför hans rum och stirrat in, mött hans ögon och format läpparna och gett honom en slängkyss. Mallan skrattar tyst för sig själv när hon kommer och tänka på alla stunder som han har smygit ut. Alla gånger som han har smygit ut och tagit henne i handen. Den stora, varma och vackra handen som har lett henne in på toaletten. Så spännande och läskigt och underbart på samma gång. Känslan av att bli upptäckt med sin älskare är fantastisk, en livsrädd känsla och en härlig känsla.
När vägen tog slut så stod ett stort vitt hus och väntade framför henne. Hon kände lukten av nybakat bröd och sög i sig lukten. Han var fantastisk i köket, nästan lika fantastisk som i sängen.
Mallan drog bort en hårslinga från ögonen, slickade sig om läpparna och öppnade grinden. Äntligen skulle hon få träffa honom igen, efter all denna tid. Hon ville springa fram och slita upp dörren skrika och älska imitten av golvet i hallen. Men hon behärskade sig och tog ett steg i taget och precis när hon skulle öppna dörren så öppnades den inifrån.
Den vackraste man som någonsin satt sin fot på denna jord stod där, han log och han doftade ljuvligt. Han var vackrare än hon kunde minnas, inte visste hon heller hur det kunde vara möjligt. Han stod där i dörröppningen och log, han log så vackert så att det högg till i bröstet. Han räckte fram en hand och när hon la sin hand i hans så kysste han den och drog henne till sig.
- Jag har saknat dig något helt otroligt Olof, sa Mallan.




Jag funderar på om jag ska göra en del 2 osv, eller om jag ska nöja mig med min lilla novell.
Vad tycker du Mallan?????


Kommentarer
Postat av: Malláno

Hahahaaha! Åh herregud josé! Äckligt assooo :o

2010-11-20 @ 08:52:26
Postat av: Olga-Isabell

Hej! Nu har jag läst eran blogg lite och jag tycker absolut ni ska göra en del 2. Dethär är alltså Olga-Isabell som var med i "Ung och bortskämd" men jag åkte ut för att jag var för LAT!. Skriv en del 2 och inkludera gärna lite mer penisar... Puss på er!

2010-11-23 @ 12:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0