Thaaaaiiiilaaaaaaand!!!!

Hej dickheads!
Kul att en människa har anmält sig till pluggpartner.. En anonym, namnlös sådan!
En rolig nyhet på ingång!

Hehehe! Papi har bokat en räsa till thailand nuuu! Så den 21 december åker viii :D:D:D:D:D:D:D:D Fucking lyckaaaaaaaaaaaaaaa :D Hehehehehehehe, glaaaaaaad :D
Va där för två år sen och det var hur underbart som helst så det är enormt härligt att vi ska dit igen! Mhiii, så glaad :D Masssssssamasssamassaaaaaaaa ska ja fota också! :D
Mhh, så gladeer :D

En biild jag tog sist vi va där, underbart!

Kommentarer
Postat av: José

Åh. Vad. Roligt.

2010-11-07 @ 17:09:07
Postat av: Mallan

Känner av lite sarkasm...

2010-11-07 @ 18:18:21
Postat av: José

Hahahah jaa jag förstår det men jag var seriös haha :D dock skulle jag inte vilja åka dit men haha xD :DDDD

2010-11-07 @ 21:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0