så söt, så söt

Här sitter man och ''jobbar'' och mitt i det tråkiga så ser jag Olofs vackra ansikte utanför. Åh. Han sätter upp en lapp på dörren och ler. Gud vad han är fin. Jag ska läsa lappen snart. Står säkert något riktigt, riktigt speciellt där på. Tror ni inte det? Dock såg han förmodligen på min skärm att jag spelade Bloons* på facebook. Ehe. Han kollade lite konstigt på datorn och log ungefär ''aha, klarar du inte av något annat?'' Men sanningen är att jag inte ens klarar av den dumma leveln på DET HELVETES SPELET FAN I JÄVLA HERREGUD JAG FÅR DAMP!!!!!!!!

/sUr JoSé

Kommentarer
Postat av: Sigbjornhilde

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-12-06 @ 07:54:37
URL: http://sigbjornhilde.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0